ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ МАКСИМІВСЬКОГО НВК
2016-2017 навчальний рік
№ з/п |
Прізвище, ініціали |
Науково-методична проблема |
Інноваційна технологія |
Рік роботи |
1 |
Бовкун Н. П. |
Активізація навчально-пізнавальної діяльності школярів на уроках української мови та літератури |
Технологія зустрічних зусиль |
3-ий |
2 |
Лазоренко М.О. |
Розкриття інноваційного потенціалу особистості на уроках географії, економіки та зарубіжної літератури |
Технологія продуктивного навчання |
1-ий |
3 |
Микитенко В.В. |
Формування читацьких компетентностей в учнів |
Особистісно орієнтоване навчання |
1-ий |
4 |
Лазоренко В.В. |
Розвиток комутативної компетенції на уроках іноземної мови |
Технологія комунікативного навчання іншомовної культури |
1-ий |
Виховання креативної особистості |
Технологія особистісно зорієнтованого виховання |
1-ий |
||
5 |
Положишник О.І. |
Використання методів самостійної роботи учнів на уроках історії та правознавства як засіб формування пізнавальної діяльності |
Технологія продуктивного навчання |
3-ій |
Розвиток та виховання інноваційної особистості п’ятикласника |
Технологія особистісно зорієнтованого виховання |
|||
6 |
Сазонова І.М. |
Формування позитивної мотивації на уроках математики як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів |
Технологія продуктивного навчання |
6-ий |
Гармонійний розвиток креативної інноваційної особистості |
Технологія особистісно зорієнтованого виховання |
3-ій |
||
7 |
Костюк Ю.В. |
Використання технології продуктивного навчання на уроках математики та інформатики |
Технологія продуктивного навчання |
3-ій |
Всебічний і гармонійний розвиток інноваційної особистості |
Технологія колективного творчого виховання |
2-ий |
||
8 |
Михайленко А.М. |
Оволодіння навчальними стратегіями поліпшення знань з метою підготовки учнів до життя в інноваційному суспільстві |
Технологія особистісно зорієнтованого навчання |
1-ий |
Розвиток та виховання інноваційної особистості |
Технологія особистісно зорієнтованого виховання |
2-ий |
||
9 |
Михайленко С.І. |
Поєднання теоретичних та практичних методів викладання при вивченні модуля «Туризм» |
Модульне навчання
|
5-ий |
10 |
Дубина Т.С. |
Використання інтерактивної технології на уроках біології, хімії, природознавства, основ здоров’я та екології |
Інтерактивна технологія |
1-ий |
Спілкування як основна складова виховання інноваційної особистості |
1-ий |
|||
11 |
Ріжко О.В. |
Національно-патріотичне виховання учнів |
Особистісно орієнтоване навчання і виховання |
4-ий |
Розвиток нахилів, здібностей та обдарувань школярів |
||||
12 |
Ляскало Н.П. |
Формування активного словника учня початкової школи шляхом використання гуманно-особистісної технології |
Гуманно-особистісна технологія |
5-ий |
Розвиток та виховання інноваційної особистості в початкових класах |
Технологія колективного творчого виховання |
5-ий |
||
13 |
Гайдук Н.М. |
Формування мовленнєвої складової читацької компетентності молодших школярів |
Особистісно орієнтоване навчання |
3-ій |
Розвиток та виховання інноваційної особистості, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однолітками відносини дружби і взаємодопомоги |
Особистісно орієнтоване виховання |
2-ий |
||
14 |
Ничик А.С. |
Використання інноваційних технологій у початковій школі як засіб розвитку молодших школярів |
Інтерактивне навчання |
1-ий |
Особистісно зорієнтоване виховання учнів |
Особистісно зорієнтоване виховання |
|||
15 |
Вознюк В.І. |
Виховання і розвиток особистості молодшого школяра в умовах групи продовженого дня |
Особистісно зорієнтоване виховання |
1-ий |
16 |
Ротань М.І. |
Розвиток навичок мовленнєвої діяльності молодших школярів |
Особистісно орієнтоване навчання /виховання |
4-ий |
Особистісно-орієнтоване виховання колективу класу з використанням інноваційних процесів |
||||
17 |
Бровко Л.Ю. |
Ігри та іграшки в розвитку інтелекту і креативності дитини |
Педагогіка М.Монтессорі та Б.Нікітіна |
4-ий |
18 |
Бовкун В.О. |
Застосування ігрових технологій у роботі з книгою в позаурочний час |
Ігрові технології |
5-ий |