Вітаю Вас, Гість

ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ

ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ МАКСИМІВСЬКОГО НВК

2016-2017 навчальний рік

№ з/п

Прізвище, ініціали

Науково-методична проблема

Інноваційна технологія

Рік роботи

1

Бовкун Н. П.

Активізація навчально-пізнавальної діяльності школярів на уроках української мови та літератури

Технологія зустрічних зусиль

3-ий

2

Лазоренко М.О.

Розкриття інноваційного потенціалу особистості на уроках географії, економіки та зарубіжної літератури

Технологія продуктивного навчання

1-ий

3

Микитенко В.В.

Формування читацьких компетентностей в учнів

Особистісно орієнтоване навчання

1-ий

4

Лазоренко В.В.

Розвиток комутативної компетенції на уроках іноземної мови

Технологія комунікативного навчання іншомовної культури

1-ий

Виховання креативної особистості

Технологія особистісно зорієнтованого виховання

1-ий

5

Положишник О.І.

Використання методів самостійної роботи учнів на уроках історії та правознавства як засіб формування пізнавальної діяльності

Технологія продуктивного навчання

3-ій

Розвиток та виховання інноваційної особистості п’ятикласника

Технологія особистісно зорієнтованого виховання

6

Сазонова І.М.

Формування позитивної мотивації на уроках математики як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів

Технологія продуктивного навчання

6-ий

Гармонійний розвиток креативної інноваційної особистості

Технологія особистісно зорієнтованого виховання

3-ій

7

Костюк Ю.В.

Використання технології продуктивного навчання на уроках математики та інформатики

Технологія продуктивного навчання

3-ій

Всебічний і гармонійний розвиток інноваційної особистості

Технологія колективного творчого виховання

2-ий

8

Михайленко А.М.

Оволодіння навчальними стратегіями поліпшення знань з метою підготовки учнів до життя в інноваційному суспільстві

Технологія особистісно зорієнтованого навчання

1-ий

Розвиток та виховання інноваційної особистості

Технологія особистісно зорієнтованого виховання

2-ий

9

Михайленко С.І.

Поєднання теоретичних та практичних методів викладання при вивченні модуля «Туризм»

Модульне навчання

 

5-ий

10

Дубина Т.С.

Використання інтерактивної технології на уроках біології, хімії, природознавства, основ здоров’я та екології

Інтерактивна технологія

1-ий

Спілкування як основна складова виховання інноваційної особистості

1-ий

11

Ріжко О.В.

Національно-патріотичне виховання учнів

Особистісно орієнтоване навчання і виховання

4-ий

Розвиток нахилів, здібностей та обдарувань школярів

12

Ляскало Н.П.

Формування активного словника учня початкової школи шляхом використання гуманно-особистісної технології

Гуманно-особистісна технологія

5-ий

Розвиток та виховання інноваційної особистості в початкових класах

Технологія колективного творчого виховання

5-ий

13

Гайдук Н.М.

Формування мовленнєвої складової читацької компетентності молодших школярів

Особистісно орієнтоване навчання

3-ій

Розвиток та виховання інноваційної особистості, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однолітками відносини дружби і взаємодопомоги

Особистісно орієнтоване виховання

2-ий

14

Ничик А.С.

Використання інноваційних технологій у початковій школі як засіб розвитку молодших школярів

Інтерактивне навчання

1-ий

Особистісно зорієнтоване виховання учнів

Особистісно зорієнтоване виховання

15

Вознюк В.І.

Виховання і розвиток особистості молодшого школяра в умовах групи продовженого дня

Особистісно зорієнтоване виховання

1-ий

16

Ротань М.І.

Розвиток навичок мовленнєвої діяльності молодших школярів

Особистісно орієнтоване навчання /виховання

4-ий

Особистісно-орієнтоване виховання колективу класу  з використанням інноваційних процесів

17

Бровко Л.Ю.

Ігри та іграшки в розвитку інтелекту і креативності дитини

Педагогіка М.Монтессорі та Б.Нікітіна

4-ий

18

Бовкун В.О.

Застосування ігрових технологій у роботі з книгою в позаурочний час

Ігрові технології

5-ий