Вітаю Вас, Гість

Школа розвитку особистості

Сучасна економіка вимагає інноваційності, тому навчально-виховний комплекс має готувати випускників, здатних впроваджувати інноваційні зміни, виконувати свою роботу творчо, інноваційно.

Рис. Сфери впливу на дитину в освітньому середовищі

 

Ми прагнемо зробити свій заклад осередком партнерства і співпраці, в якій дитина є не тільки учасником, а й творцем середовища, в якому їй жити, навчатися, розвиватися, творити. Саме це дозволить розкрити інноваційний потенціал кожної особистості, який залежить від рівня її життєвої компетентності.

Школа розвитку особистості передбачає:

·       розглядати дитину як особистість, що формується;

·       не нав’язувати їй свої погляди, а бачити у кожній індивідуальність зі своїм світоглядом,

         внутрішнім світом, потребами і переживаннями;

·       формувати в учнів риси інноваційної особистості.

Мета: створити таке середовище, в якому дитина вільно могла б себе реалізувати,  почувати себе  затишно, комфортно, іти до навчально-виховного комплексу з радістю, з бажанням учитися, творити з вірою у свою обдарованість, свої сили та можливості.

Рис. Модель випускника-2021.

 

Концептуальна ідея моделі: 

·  перехід від моделі навчального закладу, що функціонує, до моделі навчального закладу,

  що розвивається і забезпечує розвиток інноваційної особистості сільського учня;

·  оволодіння учасниками навчально-виховного процесу мистецтвом життєтворчості в

   умовах партнерської співпраці, атмосфери поваги, довіри, успіху;

·  створення Школи розвитку особистості, яка забезпечує своєчасне виявлення і розвиток

   творчого потенціалу дитини, творче навчання, що передбачає залучення до наукового

   пошуку й використання отриманих знань на практиці;

·  формування навчально-виховного середовища сільського навчального закладу.

 

                Завдання:

-   вивчити психофізичні, індивідуальні особливості дитини, вплив внутрішнього та зовнішнього

    середовища на її розвиток;

-   розкрити дидактичний, навчально-виховний, методичний регіональний, управлінський

    аспекти формування сприятливого освітнього середовища;

-   оптимізувати науково-методичну роботу щодо вибору і застосування навчальних

    стратегій;

-   сприяти формуванню професійно компетентного колективу, створенню умов щодо

    всебічного розкриття педагогічних, громадських, людських якостей особистості.

                                                                             

    Очікувані результати: 

  • наявність рис інноваційної особистості: відкритість новому досвіду, внутрішня воля, емоційна стабільність і стресостійкість, адекватна самооцінка, рефлективність, спонтанність, позитивне мислення, креативність;
  • сформувані життєві компетентності випускника, готового до самоосвіти, самоорганізації, саморозвитку;
  • підвищення самооцінки, інтересу до життя;
  • сформується здатність творення особистістю свого майбутнього;
  • набуття випускниками життєвого досвіду в умовах мінливого соціального простору.

 

Науково-методична проблема на 2016 – 2021 роки:

«Вибір і застосування навчальних стратегій для 

 

розвитку інноваційної особистості»